maandag 8 december 2008

Beeld en concept periode 1

Met dit vak had ik deze periode wel de meeste moeite. De opdracht was 'maak het huis van..'.
Ik begon op zich nog wel oke, ik had wat schetsen gemaakt, en de docent zei dat mijn manier van schetsen eerlijk was, en dat ik zo door moest gaan.

Maar ik dreef toch een beetje weg, want ik kwam elke week met nieuwe dingen waardoor ik op een gegeven moment de draad zelf helemaal kwijt was. Ik was ook iedere keer stiknerveus in de les, want we bespraken iedere les iedereen klassikaal.

Uiteindelijk had ik een aantal onderwerpen die op zich allemaal wel goed waren om mee door te gaan, maar ik wist helemaal niet meer wat ik dan moest kiezen.

Ik had natuurlijk een onvoldoende, maar ik ga het herkansen de tweede periode. En ik heb er samen met de studiebegeleider naar gekeken, en die ziet misschien wel mogelijkheden om al de onderwerpen die ik had samen in 1 te combineren. Hier had ik zelf nog niet bij stil gestaan, maar ik krijg er ook wel ideeen bij. Dus dat ga ik voor de herkansing opnieuw proberen.

Geen opmerkingen: