maandag 21 september 2009

2e Jaars, Het begin!

Hellooo! We zijn weer begonnen hoor! Alweer een paar weken op school nu, en we zijn al lekker druk bezig met alle nieuwe lessen. De intro was leuk maar ook vermoeiend, heel veel lezingen en workshops, dus een overload aan informatie! Maar er zaten wel erg interessante dingen tussen, dus zeker de moeite waard geweest. 
Meteen de week erop zijn we begonnen met de eerste paar lessen, filmtaal en filmanalyse. En een flink aantal dagen cameraworkshops. Was ik wel blij mee, want ik heb al wel t een en ander aan camerawerk gedaan, maar ik weet nog lang niet alles over alle functies. Was alleen wel heel erg veel informatie, en soms werd alleen iets verteld uren lang. Is wel erg lastig, alles onthouden. Ik pik de dingen veel sneller op als ik zelf ook een cameraatje in handen heb, en alle stappen zelf ook kan volgen. Maar goed, ik denk maar zo, oefening baart kunst, dus ik zal het op den duur steeds meer onder de knie krijgen. 
En na die week, zijn we dan echt met alle lessen begonnen. Ook de eerste montage lessen, zowel les in het montageprogramma Final Cut Pro, als in les in hoe je beelden monteert, rangschikt. 
Ik heb er zin in!

Geen opmerkingen: